چگونه می توان در دسترس بیمار نفروپاتی IgA از طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان در دسترس بیمار نفروپاتی IgA از طب سنتی چینی

به عنوان یک چینی طب سنتی (TCM) به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیوی در سراسر جهان استفاده می شود، بسیاری از بیماران IgA نفروپاتی همچنین می خواهم به استفاده از طب سنتی چینی. چگونه می توان آنها را از طب چینی استفاده کرد؟

طب سنتی چینی است که اغلب با بیماری های دهان چینی اشتباه گرفته، اما در واقعیت، TCM شامل درمان های بسیاری از جمله بیماری های دهان چینی، طب سوزنی، حمام درمانی، حمام پا، درمان بسته گرم، درمان چرخه، انما درمان، و غیره .

بدیهی است، این بدان معنا نیست که تمام بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در را به همه این درمان ها است. برای تعیین TCM درمان است برای شما مفید است، شما نیاز به ارسال بیماری بیماری توضیحات renal@hotmail.com خود را و یا ترک آن را در هیئت مدیره پیام زیر کلیک کنید. کارشناسان اینجا TCM کلیه پاسخ شما در 24 ساعت.

چگونه می توان بیماران Igan بیهوده TCM؟

- نگاهی داروهای خوراکی چینی: در مقایسه با طب غربی، طب چینی خوب در تنظیم سیستم داخلی بدن و سیستم ایمنی بدن است. برای نفروپاتی IgA در بیماران، داروهای چینی خوراکی درست می تواند یک محیط داخلی تمیز برای بازیابی از کلیه ها و کمک خالی کردن کمپلکسهای ایمنی بدن است.

- استفاده از طب سوزنی، درمان حمام و پا حمام: بیماران این روش های درمانی می تواند کمک به بهبود گردش خون و سیستم ایمنی بدن است، پس خون و اکسیژن بیشتری را می توان به سلول های سراسر بدن و کلیه ها را فراهم .

- با توجه به طب چینی اعمال خارجی: طب میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه معروف خارجی از طب چینی است. این در نقاط خاص طب سوزنی که در آن کلیه Shenshu یافت، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر داروهای می تواند سلول های آسیب دیده کلیه تعمیر و حذف رسوبات از کمپلکسهای ایمنی در کلیه به طور موثر کار می کند. بدون عوامل بیماری زا، نفروپاتی IgA در دوباره سقوط نمی کند.

در اینجا، خدمات متخصصان کلیه کلیه چین یاد همه بیماران نفروپاتی IgA در TCM که نیاز به یک زمان نسبتا طولانی به کار، بنابراین اگر شما می خواهید برای استفاده از این درمان عوارض جانبی کمتری، شما باید صبر به اندازه کافی.

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، طب سنتی چینی (TCM) ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: